27 Şubat 2009 Cuma

Aile hekimine bizde gittik :::))

Aile hekimligi uygulanmaya başlanmıştı ama elif'i hiç götürmemiştim doktora ,birkaç gündür hafif ateşi vardı sanırım grib olmuş doktorumuza gittik.
Bizim aile hekimimiz ikinci katta, genç bir hasta yardımı ile kızımı yukarı çıkarttık, sıramızı beklerken Elif hanım çok mutlu etrafın sesini dinliyor .
Kızımdan etkilenen diger hastalar sıralarını bize verdi çok naziktiler burdan teşekkür ederim, başka zamanlar kızım agladıgı halde sırasını vermeyenleride gördügüm için çok mutlu oldum.
Aslında bizim direk sıra beklemeden girme hakkımız var ama Elif duruyorsa ben bu hakkımızı pek kullanmıyorum.
İçeri girdik doktorumuz çok sevecen Elif hanımı muayene etti ilaçlarını yazdı sıcacık aile hekimimizin yanından ayrıldık .Aile hekimleri sanki daha bir özel ve duyarlı geldi bana sadece aramızda merdivenlerin zorlugu dışında onuda dilekçe verip alt kata aldırma imkanımız varmış.
Ben bu aile hekimligi uygulamasını çok sevdim gerçekten doktorumuz aileden biri gibi sıcacıktı....

Hiç yorum yok: