8 Mart 2009 Pazar

Aklımı karıştıran konulara son noktayı koydum::::)))

Ashley için uygulanan yöntemi ilk kez duydugumda ben kızıma acı çektirmem diye bu konu ile ilgili dinen ve vicdanen epeyce kendimi sorgulamıştım.
Ama daha sonraları elif biraz daha boy atıp taşımakta sıkıntı çekince bu konuyu araştırmaya başladım bende mi düşünsem bu konuyu dedim ve araştırmalara başladım çok fazla birşey bulamadım gerçi... .
Türkiyede bu tür uygulamalara da izin verilmedigini biliyordum , en son sayın doktor Prof. Dr. Büyükgediz'in açıklamalarını okuyunca aklımı karıştıran bütün sorular cevabını buldu.
Ne olursa olsun kızım için böyle bir uygulamayı düşünmeyecegim, ben ona kıyamam rabbim bizi gözeten koruyan bizim için hayırlı olan neyse onu versin güç kuvvet saglık versinki, benim gibi anne ve babalara, yavrularımıza bakabilelim bizden sonraya da bırakmasın diyerek bu konuya son noktayı koyuyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...Elif gibi olmak.Şu yuvarlak dünyaya inat dimdik durmak. Doğru olmak ve dosdoğru yürümek patika yollarda. Bir başak gibi salınmak nazlı nazlı rüzgarla.Minareyi andırır suretiyle her daim şahadeti vurgulamak...

elif ten elif e sevgilerimle...