10 Kasım 2008 Pazartesi

kabızlıgı nasıl atlattık (sihirli formülümüz)

Kızımın kabızlıgından bahsetmiştim bu sorunumuz iki ay öncesine kadar sürüyordu.Çok sancılı ve zor bir dönemdi.
Çok şükür rabbime kabızlıgı atlattık formulumuze gelince:
Sabahları ben mamasına katıyorum (osmolok veya duphalak şurup)ölçegi var 10 ml içiyor (bu miktarı azaltıp çogaltabiliriz)
Akşamlarıda aşagı yukarı aynı miktarda sızma zeytinyagını mamasına katıyorum
Önceleri hemen fayda etmedi kabızlıgımız devam etti ,lavman kullanmak zorunda kaldım, nerdeyse bir ay sonra vucudunu etkiledi çişini kendisi yapmaya başladı.
Mucize gibiydi inanamadım, ama devam ettim ve çok şükür çişini kendisi yapabiliyor benim müdahalem olmadan.Bazen gezmeye falan gidip zeytinyagı veya duphalagı vermezsem çişini yapamıyor her gün düzenli olarak içirmem gerekiyor.

Hiç yorum yok: